تولید کنندگان ساندویچ پانل

calendarتاریخ انتشار: فوریه 14, 2022
writer-maleنویسنده: ادمین
speech-bubble-with-dots تعداد نظرات:0
شرکت های تولید کننده ساندویچ پانل
نصب ساندویچ پانل

افزایش تقاضا خرید و نیاز بازار ساندویچ پانل موجب به گسترش فعالیت در حوزه ساندویچ پانل شده است ، امروزه تولید کنندگان ساندویچ پانل بسیاری در این زمینه فعالیت دارند که ممکن است خرید یا انتخاب محصول نهایی مورد نظر کمی دشوار باشد.

استاندارد لازم و داشتن کیفیت خوب محصول از فاکتور های مهم و اساسی در بین تولید کنندگان برتر است. برخی از تولید کنندگان مطرح در حوزه ساندویچ پانل عبارتند از:


شرکت کیان پانل


کیان پانل لوگو

کیان پانل یکی از تولید کنندگان قدیمی در حوزه ساندویچ پانل در ایران است این شرکت با داشتن 50 سال سابقه در زمینه تولید انواع ساندویچ پانل دیواری و سقفی فعالیت دارد.

کیان پانل جزء اولین شرکت هایی می‌باشد که در ایران تولید پانل را آغاز کرد و امروزه در این صنعت همچنان فعالیت دارد.


شرکت آسیا پانل

آسیا پانل

آسیا پانل تولید کنندگان ساندویچ پانل دیواری و سقفی در کلاس کندسوز و نسوز با استفاده از فوم پلی اورتان (PUR/PIR) است که با بهره گیری از خطوط تولید مدرن و استفاده از تکنولوژی اروپا در سال های اخیر با کیفیت ترین محصولات را روانه بازار نموده است.

آسیا پانل با ارائه فوم ها و استانداردهای روز اروپا، توانسته است در تامین کالای داخلی و صادرات ساندویچ پانل رضایت بسیاری از شرکت ها و کارخانجات معتبر ایران را به دست آورد.


شرکت کبیرپانل

کبیرپانل

شرکت کبیر پانل در سال 1384 تاسیس شده تولید کننده انواع پانل های سقفی و دیواری با فوم پلی یورتان به‌صورت کانتینیوس با پوشش فلزی (ورق های گالوانیزه – آلومینیوم – آلوزینک ویکروفیل ) می باشد ، همچنین تولید کننده انواع ورق های فرم دار (کرکره ، ذوزنقه ، شادولاین و …) می باشد.

همچنین این شرکت تولید کننده انواع ورق های عرشه فولادی انواع کانکس های پیچ و مهره ای و جوشی با پوشش ساندویچ پانل با فوم پلی یورتان و همچنین کانکس های ورقی با ساندویچ پانل پلی استارین برای مصارف تجهیز کارگاهی و سالن سرویسهای بهداشتی و حمام و آبدارخانه و … است.

کبیر پانل سازنده خانه های پیش ساخته بصورت پانلی میباشد و در جهت تکمیل سبد کالایی خود اقدام به تولید سیستم سقف های مرکب عرشه فولادی نموده است. دفتر کبیر پانل مستقر در میدان نوبیاد تهران می باشد.


شرکت ماموت


ماموت

کارخانه ماموت یکی از شناخته شدی ترین و معروف ترین کارخانه ها در بین تولید کنندگان ساندویچ پنل می باشد. این کارخانه در سال 1371 و در زمینی به مساحت 50 هکتار تاسیس شد و تاکنون با احداث چندین کارخانه به وسعتی بیش از دو میلیون متر مربع رسیده است.

این شرکت با به کارگیری کادر فنی مجرب و متخصص، با هدف کیفیت برتر و توجه خاص مدیریت ارشد گام های بزرگی در جهت پیشبرد صنعت کشور برداشته است. این کارخانه در زمینه فروش و اجرای ساندویچ پانل سقفی و دیواری ، سردخانه ای ، آبرو و فلاشینگ فعالیت های سازنده ای داشته است.


بهترین برند تولید کننده پانل


تولید کنندگان ساندویچ پانل سالیان بسیاری است که در زمینه تولید مصالح ساختمانی فعالیت می‌کنند.

تمامی برندهای تولید کننده ساندویچ پانل که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم با بهره‌گیری از نیروهای انسانی متخصص و مجرب، همچنین دستگاه‌های مجهز و به روز اقدام به تولید ساندویچ پانل کرده‌اند.

محصولات تولید شده توسط هر شرکت تولید کننده در رنگ، طرح و عرض مفید ساندویچ پنل متفاوت خواهد بود. مرکزپانل با گردآوری تمامی این برندها در کنار هم، در تلاش است تا بهترین کیفیت را به مشتریان ارائه کند.


سوالات متداول


بهترین تولید کنند ساندویچ پانل کدام شرکت است؟

در بازار ساندویچ پانل تمامی برندهایی که در مرکز پانل موجود است دارای استاندارد و کیفیت های لازم می‌باشند.

کدام شرکت خط تولید جدید با استاندارد های روز دارد؟

کیان پانل یکی از شرکت های قدیمی است که دارای خط تولید جدید و استاندارد های لازم برای پانل است.


صفحات مرتبط



کانکس پیش ساخته

کانکس پیش ساخته یا پیش مونتاژ

چرا از کانکس پیش ساخته استفاده می‌کنیم؟ دلیل اصلی استفاده از کانکس پیش مونتاژ داشتن کیفیت بالا، متراژ بالا، سرعت […]

سوله چیست؟

سوله چیست؟

به زبان ساده، به سازه‌ای که سقف شیب‌دار داشته باشد، سوله می‌گویند. به طور متداول، از سوله‌ها، برای اسکلت ساختمان، […]

هزینه نصب ساندویچ پانل

هزینه و دستمزد نصب ساندویچ پانل

هزینه و دستمزد نصب یا اجرا در انواع مصالح ساختمانی یکی از بخش های اصلی پس از خرید محصول است، […]

نصب ساندویچ پانل سردخانه

نصب ساندویچ پانل سردخانه

نصب ساندویچ پانل سردخانه پس از خرید و انتخاب نوع پانل از بخش های بسیار مهمی است که باید به […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

contact email phone eita chat whatsapp chat